Re: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 21:16:08 MET DST

Pszemol wrote:
> Sam się na siłę okaleczasz, robisz sobie krzywdę odrzucając
> programy dedykowane do Twojego systemu a używasz jakichś
> namiastem przeniesionych nieudolnie z innych systemów...
> Netscape pod Windows to coś jak Żyd w Katolickim kościele...
> Pewnie też nie używasz Active Desktop? Nie wiesz jak wiele tracisz.
> Używasz kalekiego Windows i dlatego go nie lubisz.
rotfl:>>>>>
nie cytuj mi tutaj zalosnych informacji z reklamowek m$ tylko napisz o
jakichs RZECZYWISTYCH zaletach tej integracji....
> nigdy. może dlatego, że nie instalowałem śmieci typu Netscape.
sugerujesz, ze explorer.exe wywala sie przez zainstalowanego netcapea?:)
ciekawa teoria:)
> Droga wolna - czy ktoś Cię zmusza do Windows?
> Ja tylko próbuję Ci otworzyć oczy, że dla kogoś kto *wybrał* Windows,
> integracja systemu z przeglądarką była zaletą a nie wadą.
wiesz.. czasy odgornego mowienia, co jest dla ludzi dobre sie dawno
skonczyly.. a ty dalej sadzisz, ze warto zgadzac sie na narzucanie
standardow od gory.. i dotychczas nie napisales mi o ani jednej zalecie
takiego rozwiazania...
> System operacyjny zintegrowany z internetem ma większą wartość niż
> system bez tego. A liczy się właśnie na rynku to, co dostajesz za pieniądze.
wiec twierdzisz, ze windows jest lepiej zintegrowany z internetem niz
mac os, amiga os, rozne linuxy i unixy??? przez to, ze ma wbudowana
przegladarke?:) dla ciebie naprawde internet kojarzy sie tylko z www??
> I nie mów mi nawet że pod Linuxem są window managery bo te graficzne
> interfejsy to siermiężne i niedorobione namiastki tego co jest w Windows.
> Wygląda to paskudnie, font ma archaiczne i do True Type się to nie umywa
> i na dodatek system paściasto chodzi na rozdzielczościach 800x600 i mniejszych.
imho praca w 800x600 i mniejszych przy cenach dzisiejszych 17" i 19"
jest troche nieswieza.. a ty jednek nigdy nie widziales x-w w
rozdzielczosci nizszej.. nie widziales tez pewnie amiga os pracujacego w
pal 640x256... malo chyba w zyciu widziales
> Linux jest jeszcze wciąż systemem niedojrzałym, może dobrym dla pasjonatów
> albo tych, co chcą postawić serwer daleko gdzieś pod biurkiem i na niego
> nie patrzeć. Przeciez to się na desktop/workstation nie nadaje...
rotfl x2:)))

--
Kelof
cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca