Odp: HiS a modem komputerowy

Autor: przekop (przekop_at_go2.pl)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 20:21:41 MET DST

Tez polecam ZoneAlarm (freeware), dowiedzialem sie o nim ze strony Gibson
Research Corporation, ktora tez polecam. Chlopaki zajmuja sie szeroko
pojetym zabezpieczaniem kompow. Wejdz na nia linkeim
https://grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2 to sie zdziwisz, dodam, ze nie stanie nic
zlego/groznego (jakis zwis itp)
Hans pytal o minusy zwiazane z brakiem odwrotnych DNSow (bo to tych niemaja
posiadacze sdi). Z tego co ja zauwazylem to nie wpuszczaja mnie serwery
IRCowe. www, ftp, poczta, icq, gry dzialaja bez zarzutu. Oczywiscie zawsze
byloby lepiej gdyby to bylo nie 115Kb a 115Mb.
Jesli chcesz dowiedziec sie jeszcze czegos o sdi to zerknij na
http://www.his-klub.prv.pl/
-------
Przekop

Użytkownik dyabel <dyabel_at_klub.chip.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:GWBM4.32355$hK2.627894_at_news.tpnet.pl...