Re: HiS a modem komputerowy

Autor: Hans1 (hans1_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 21 Apr 2000 - 06:44:00 MET DST

Użytkownik "Zygmunt Kałuża"
napisał:
 Oczywiście SDI jest tylko terminalem, który podłącza komputer do internetu,
> a nie jako modem.
> Modem analogowy w komputerze lub zewnętrzny można podłączyć jak
dotychczas,
> czyli w gniazdo analogowego telefonu w terminalu SDI. Mam tak podłączone i
> wszystko działa.

Moje pytanie wzieło sie z obawy, że terminal SDI cały czas synchronizuje sie
z urządzonkiem wchodzącym w skład systemu i podłączonym w centrali TPSA.
Taka wymiana danych miedzy urządzonkami może nie zakłócać przekazywania
głosu ale mogłabyć zabojcza dla sposobu komunikowania się zwykłych modemów.
Stad się wzieły moje wątpliwości i pytanko. Jeżeli prawdą jest, że
doswiadczalnie stwierdziłeś brak konfliktów i pełną przezroczystośc HiS-a
dla zwykłego modemu komputerowego to sie bardzo cieszę.
hans1