Reanimacja trupa - prosze o pomoc

Autor: rfk (rfk_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 20:28:51 MET DST

Czesc,

Razem z przyjaciolmi kombinujemy komputer dla naszej wspolnej biednej
kolezanki, ktora musi napisac prace magisterska.

Gdzies na strychy moj kumpel znalazl starego 386 razem z kolorowym
monitorem, ktos inny dorzucil dysk twardy a mi to dali do uruchomienia.
Myslalem, ze pojdzie latwo, ale nie jest.

Dysk ma 120MB - w Biosie ustawilem jego parametry oprocz 2:
WPcom i LZone - na dysku nie ma takich informacji a ja nie wiem, o co
chodzi.

ale to nie jedyny problem. Mam na dyskietkach DOSa i dyskietke startowa
Win98.
W momencie startu komputera stacja dyskietek sie zglasza i nawet szuka dysku
systemowego, ale to niczego nie daje.
Po chwili mam albo:

Blad we-wy
Wymien dysk i nacisnij dowolny kalwisz

(i tu w zasadzie nie wiem, co mam wymieniac - twardego czy dyskietke -
wymiana dyskietki nie pomaga :-(

albo

INSERT BOOT DISK
Press any key

wkladam dyskietke z DOSem albo startowa win98 i nic sie nie dzieje. Nawet
stacja dyskietek juz nie szuka niczego na dyskietce :-((((

Juz nie mam pomyslu co z tym zrobic a koleznka mnie pyta, kiedy jej ten
komputer uruchomie... Bardzo Was prosze o pomoc.

Pozdrawiam,

rfk
rfk_at_poczta.onet.pl
www.rfk.prv.pl