Re: Windows 2000; lepsze czy gorsze od 98?

Autor: igoR (igs_at_USUN.TO.psynet.net)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 06:34:25 MET DST

"Michal Kawecki" <mk/remove_spam/@iq.pl> wrote in message
> Kupiłem sobie super bryczkę, benzyna V6 3 litry... najpierw zainstalowałem
> CD pod lusterkiem (ładnie się majta), super dudę, podstawkę na wykałaczki
> takie tam pierdoły... na końcu wlałem mu ropy - no tak, jak do swojego
> poprzedniego wózka, przecież
> nie muszę wiedzieć co tam siedzi pod machą, ważne jak wygląda i czy ma
> cztery koła i kierownicę... no i kupa! Super wóz okazał się do bani! Nawet
> nie zapalił... a mówili że ten to się na pewno nie zepsuje. Po jednym dniu
> zwróciłem to g... do sprzedawcy i wróciłem do starego trupa.

Moze raczej porownac to do wlewania bezyny lotniczej
do jego starego Malucha
Jak mogl mu nikt nie powiedziec, ze to paliwo do smiglowca!
Banda gnojkow! :-)) Tam skad to pozyczyl , nigdzie napisali
ze nie wolno.

Z drugiej strony ciesze sie. Musialbym sobie niezle pluc w brode,
ze przez dwa tygodnie sprawdzalem kompatybilnosc calego
sprzetu , potem czekalem na nowa, zapowiedziana wersje driverow
do karty graf. , zanim kupilem W2k. A i tak trzeba bylo oplakac
Norton Utilities 2.0 for NT (300PLN - wiec chwile plakalem)
Bylbym wsciekly gdyby jemu ruszylo wszysko OK. Prawda ? :-)
To przeciez taka bardzo polska cecha ;-))

--
pozdrawiam
igoR______Mis_o_Bardzo_Malym_Rozumku