K.Dziwiękowa na ISA

Autor: Irek K (kaczm77_at_polbox.com)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 06:29:24 MET DST

Czesc wszytskim.

Mam taki problem.

Potrzebuje Dobrej karty dzwiękowej na ISA.

Poprostu mam zapchane wszystkie Sloty PCI i kupienie KArty dzwiekowej
oznacza PCI oznaczałoby także kupienie K.Graf na AGP, zeby sie slot zwolnił.
A to nie jest mi narazie_niezbędne_ do życia. A raczej KASY nie mam na obie
naraz ;-))

Wiec mam pytanie, czy sa jeszcze jakie DOBRE kargy muzyczne dostępne na ISA
?
Co mozecie mi polecić ? Do ceny SB Live OEM ~250zł (A moze jest wersja
Live-a na ISA ??? )

Dzieki za wszelkie sugestie.

IREK K