spóźniający się zegar systemowy ...

Autor: pete67 (pete67_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 05:53:32 MET DST

Witam
Otóż nurtuje mnie jedna myśl
Co dziennie (prawie) łącze się z netem
Używam programiku "BANKRUT" do kontroli połączeń, impulsów ...
Także mam uruchomioną opcje synchronizacji zegara systemowego
CODZIENNIE spóźnia się ( mój zegar systemowy) o 1.3 - 1,5 sekundy
Jak to się ma do ogólnej pracy systemu
mam na myśli takie żeczy że np. czy tym samym układem taktującum zegar
taktuje się reszta układów ?
Nie jestem elektronikiem, cośtam kieeeedyś obiło mi się o uszy.
Jeśli zegar i reszta systemu jest sterowana przez jeden kwarc
 i różnica ponad 1 sek występuje codziennnie. to czy nie jest to jakimś
poważnym błędem???
Piotrek