Re: Fat16 i Fat32

Autor: Witold Masznigut vel Vitto (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 23:05:41 MET DST

Dnia Sat, 22 Apr 2000 11:19:25 +0200 , "Buraq"
<kajmis_at_box43.gnet.pl> po dogłębnym przeanalizowaniu mojej wypowiedzi
napisał:
>bo
>wiem
>FAT16 jest szybszy, ale duzo tracisz na pojemnosci dysku.
>Pozatym jak masz np. dysk 20GB to glupio miec az tyle partycji
>(max rozmiar partycji FAT16 to 2GB).
>FAT32 jest troszke wolniejszy, ale nie ma innych wad FAT16.

jak mam być szczery to (IMO) nawet dużo szybszy , ostatnio dla sportu
:)) ,postawiłem 98se na f16 i w2000 na f16 a potem w2k na f32 i na f16
chodzi zdecydowanie szybciej nawet wizualnie można to stwierdzić :))

ps. wcześniej miałem 98se na f32 , f16 przy porównaniu z f32 niebo a
ziemia :))

przynajmniej jak dla mnie .

--
Vitto