Re: Hibernacja - nie dziala

Autor: Witold Masznigut vel Vitto (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 23:05:36 MET DST

Dnia Sat, 22 Apr 2000 22:33:28 GMT , Paweł Chałczyński
<chalczyn_at_poczta.onet.pl> po dogłębnym przeanalizowaniu mojej
wypowiedzi napisał:
>wiec
>a tego bym raczej nie bral za pewnik, mam notebook'a ktory ma FAT32 i na nim
>hibernacja dziala bez problemow.

a żeby było jeszcze śmieszniej to 2000'ka u mnie na facie 16 się
hibernować nie chciała a dokładniej nie umiała powstać a na f32 hula
bez problemów :))

--
Vitto
icq 35604090 - vitto_at_box43.gnet.pl