Re: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Dariusz (teletext_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 22:12:52 MET DST

> Ależ *możesz* napisać... problem w tym, że *nie umiesz* napisać... :-)
> Ale o czym my tu mówimy - przecież Ty nawet ogonków nie umiesz ustawić!

Sluchaj Expercie Pszemolu

pisanie programow to nie to samo co konkurs w sikaniu na odleglosc.

Mam w Visual Basicu ikonke, ktora ma funkcje i moge cos zrobic co mi
przeglada automatycznie wybrane strony www, zapisuje je, wyszukuje
na stronach informacje i to wszystko sie dzieje pod winda
a taki program pisalem miesiac.

To samo pisalem w perlu pod linuxem, uzywalem tez linxa w skryptach i
moge porownac co jest co.

Komfort napisania swojej przegladarki WWW z dostepem do specjalnych
funkcji jest tak duzy, ze nawet szkoda mi sie sprzeczac z toba.

Jest tak, ze gdy czegos szukam w internecie pod winda (windows 98)
to zapuszczam moj program, daje mu baze danych do przeszukiwania
i on jak ten pajak wchodzi do altavisty, wyszukuje strony,
zapisuje je, indeksuje je wedlug slownika, zapisuje adres do history
, idzie dalej i tak moze przeszukiwac sam caly internet i tydzien.
A co ciekawego znajdzie co zrzuca na dysk, potem to zgrywam na CD
i mam baze danych na ciekawy temat.

To samo mozna robic pod unixem, linuxem + skrypty perlowe itd.

ale ja to robie pod windows98 w Visual Basic bo
jak koledzy potwierdzili, liczba uzytkownikow windy jest jednak nadal
duza.

I ten spor czy umiem napisac to samo w C++ to powiem ze nie mam czasu
tego pisac w C++ skoro w Visual Basicu napisalem w miesiac.

Co niznaczy Expercie Pszemolu, ze twoja przegladarka i wyszukiwarka
WWW dziala lepiej i szybciej i zostala napisana w tydzien.

mam swoj produkt, swoje narzedzie, do moich potrzeb.
jest skuteczne i go wykorzystuje.

Moge uzywac lynxa pod winde i tez bedzie ok.

Ale moja przegladarka WWW jest tylko moja i jak Expert Pszemol ja
zechce kiedys testowac, to ja mu ja oczywiscie .............. ;-)

Dariusz

EOF

Pszemol jest best Expert in the world.