Przegladarki (bylo Koniec Microsoftu...)

Autor: Tomasz Kaczanowski (tkaczano_at_ns1.wonlok.com.pl)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 10:19:40 MET DST

On Tue, 25 Apr 2000, Dariusz wrote:

> Mam w Visual Basicu ikonke, ktora ma funkcje i moge cos zrobic co mi
> przeglada automatycznie wybrane strony www, zapisuje je, wyszukuje
> na stronach informacje i to wszystko sie dzieje pod winda
> a taki program pisalem miesiac.

Heh a pozadna przegladarka pozwala Ci wstawic taka ikonke i to bez pisania
programu, tylko krotkiego skryptu. Co wiecej pozwala ci na komunikacje z
innymi programami i sterowanie nimi...

> Komfort napisania swojej przegladarki WWW z dostepem do specjalnych
> funkcji jest tak duzy, ze nawet szkoda mi sie sprzeczac z toba.

Heh do tego w porzadnych przegladarkach zostawia sie furtke - tzn plaginy
i porty komunikacyjne, abys nie musial pisac specjalnie przegladarki,
tylko po to aby zaimplementowac jedna funkcje....

Kaczus/BlaBla & AUG-Lodz

--
Happy AmigaPPC Owner