Re: NOWY KOMP I PROBLEEEEMyy!!!!

Autor: wildi (wildi_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 12:41:50 MET DST

Adam wrote:

> Wlasciwie to nie caly nowy, tylko plyta (Abit VA-6 na VIA), proc
> (Cel466+przejsciowka) i RAM (64 Mb 100MHz), do tego Savage4 32 Mb
> (krzak:),2Gb HD i AWE 64.
> Problem jest taki: komp raz dziala, a czasem w ogole nie dziala, tzn.
> nie chce sie wlaczyc i pika przerywanym dzwiekem o tymsamym tonie. Jak juz
> sie wlacza to potrafi zapodawac bledy rejestru, blue screeny, fatal errory
> (zamyka aplikacje lacznie z eksplorerem) i inna mase cudow.
> A czasami dziala bezproblemowo.
> No i nie jest zabojczo szybki (w 3d mark 99 max - 2400 3d i 3400 synthetic
> [...]

Hieh... pomódz to ja ci za wiele nie mogę, ale takie pikanie wydobywajace się z
głośniczka przy próbie uruchomienia zaznaczam: tylko może świadczyć o
nieprawidłowym doćiśnięciu np RAM-u
Co do tych testów to oprucz mnie pewnie jeszcze kupa ludzi zgodzi się ze mną, że
testy wydajności przy tego typu programach testujących można sobie ...hre.....
Przykład..? Proszę bardzo:
jakiśczas temu też byłem zafascynowany "możliwościami" tego typu benchmarków i
wyszło że mój Cel 300 (no cache) bez żadnego przetaktowania chodzi szybciej niż
PII350 i Cel 366 hieh .... Tyla