NOWY KOMP I PROBLEEEEMyy!!!!

Autor: Adam (taifoon11_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 02:16:24 MET DST

Wlasciwie to nie caly nowy, tylko plyta (Abit VA-6 na VIA), proc
(Cel466+przejsciowka) i RAM (64 Mb 100MHz), do tego Savage4 32 Mb
(krzak:),2Gb HD i AWE 64.
Problem jest taki: komp raz dziala, a czasem w ogole nie dziala, tzn.
nie chce sie wlaczyc i pika przerywanym dzwiekem o tymsamym tonie. Jak juz
sie wlacza to potrafi zapodawac bledy rejestru, blue screeny, fatal errory
(zamyka aplikacje lacznie z eksplorerem) i inna mase cudow.
A czasami dziala bezproblemowo.
No i nie jest zabojczo szybki (w 3d mark 99 max - 2400 3d i 3400 synthetic
cpu 3d - co dziwne porownalem wyniki i okazalo sie ze dla testu cpu tyle ma
cel366, a 466 osiaga o 1000 wiecej!!).
I kwestia: co jest zje**ne???
Proc szlifowany???
Plyta do wymiany???
RAM?????
Ja nie mam pojecia.RATUNKU.

(karte graf. wykluczam - dzialala bezproblemowo na poprzednim konfigu noname
VIA VP3+K6 266, wyjatkowo wybredna plyta;)

(nota bene kupowalem wszystko na gieldzie)
No i nie wiem co zrobic? Wymienic wszystko na nowe, moze doplacic do lepszej
plyty i olac gieldziarzy (cos mam przeczucie ze to plyta jest problemem),
moze to szlifowany proc i co wtedy??

Adam