Re: NOWY KOMP I PROBLEEEEMyy!!!!

Autor: Darc (f-pinkawa_at_imp.sosnowiec.pl)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 16:21:11 MET DST

wildi napisał(a) w wiadomości: <39057680.5B63A730_at_poczta.onet.pl>...

>Hieh... pomódz to ja ci za wiele nie mogę, ale takie pikanie wydobywajace
się z
>głośniczka przy próbie uruchomienia zaznaczam: tylko może świadczyć o
>nieprawidłowym doćiśnięciu np RAM-u
ciach -----
mialem 3 takie plyty i wszystko bylo OK.
to ze twoja video chodzila ok z poprz. plyta nie znaczy wcale iz z ta tez
bedzie chodzic bezproblemowo, niestety tak bywa ale na szczescie nieczesto.
aha - dzwiek na tej plycie nie jest zbyt wydajny, czasem sie przycina zobacz
czy nie ma niwych sterow, lup pathow ALE u WYTW. CHIPU !!!
Nie podales co masz za HDD, a tu tez moze lezec przyczyna, to jest plyta z
UDMA66 byc moze cos masz wlaczone ?
Z dzisiaj zmarnowalem godzine szukajac tajemniczej przycz. zwisow pewnego
PC - okazalo sie ze plyta przywiera do obudowy (o sledzie) po ponownym
poskrecaniu takim na serio jak reka odjal.
ostatnia rada : jesli masz kumpla dobrego idz z pc do niego i popodmieniaj
elementy, moze na cos wpadniesz.