Re: Komputer do gier

Autor: Konrad 'Wild_Vise' Sobczak (kon_sob_at_priv6.onet.pl)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 13:17:01 MET DST

przem napisał(a) w wiadomości: <8e3h9m$6s0$1_at_aquarius.webcorp.com.pl>...
soba zadanie stwozenia kilka kompow, do zabawy .
>czyli podlaczenie joja muzyka nie rwaca grafika rozdzielczosc w miare
>800x600
>gry typu te slawne Quake , Unreal , i innne tego typu

>Zasatanawialem sie nad bx cel400 prosta grafika + Voodoo niewiem jakie

Proponuje aby nie bawic sie w prosta grafike a zalozyc velocity 100
albo voodoo3 2000, unreal bedzie smigal

>czy moze 810 e +cel 400 + Voodoo

>nestety nie wiem czy to wogle wspolpracuje .

mnie sie nie wydaje zeby i810 i jego cudna karta grafiki z 'dynamicznym
przydzialem pamieci' to byl dobry pomysl
to chodzi jak pedzacy slimak

>A moze riva 256
>wszystko zalezy tez od ceny

w porazdku jezeli np 128 ramu....
rivy lubiom duzo
a i jeszcze dozuc dysk ibma na udma66 z kontrolerkiem, jak beda chcieli
podkrecic to sie nic nie wychrzedoli a poza tym dziala szybko i cicho...
tyle ze to drogo wyjdzie....