Re: drukarki A2

Autor: Tolo Pepper (tolo_at_ct.com.pl)
Data: Mon 24 Apr 2000 - 22:52:28 MET DST

>Epson to dobry wybor, ale i drogi...
>model 1520 to tez chyba przestazaly model... (tak mi sie wydaje,
>moze sie myle)

1520 to nie jest przsestarzaly model. jeszcze go produkuja a i z
jakoscia nadal jest lepszy od konkurencji. jednak nie drukuje
pelnego a2 - owszem papier taki mozna mu wsadzic ale wydruk bedzie
mial szerokosc 350 mm. za to ciagnie az 5 metrow papieru i drukuje
na prawde szybko. do tego dorzuce jeszcze swietny serwis na telefon
- goscie wiedza wszystko o tych drukarkach :). aha! i jeszcze
konieczne przeglady raz na pol roku (ja z moja ani razu nie bylem,
ale nic sie nie stalo :) rozdzielczosc 1440x720 dpi w kolorze.
zdjecia wychodza wrecz cudownie :)
jedyna wada jest to, ze nie ma osobnych pojemnikow na tusze - tylko
normalnie cmy+k. rozejrzyj sie za epsonem 3000 lub 5000 (ceny
odpowiednio 8000 i 12000).

uzywam 1520 od ponad roku i jestem baaardzo zadowolony.

tolo pepper/krzynka piwa ltd.
http://tolo.kesel.com.pl/
tolo_at_ct.com.pl
16104740