drukarki A2

Autor: Robert Pieńkowski (rpienkowski_at_chelm.tpsa.pl)
Data: Mon 24 Apr 2000 - 19:56:14 MET DST

Zamierzam kupic drukarke formatu A2...
ma to byc drukarka z dolnej polki cenowej,
z malym obciazeniem, ogólnego zastosowania, itp.
tylko zastanawiam sie jaka wybrac...

Epson to dobry wybor, ale i drogi...
model 1520 to tez chyba przestazaly model... (tak mi sie wydaje, moze sie
myle)

Natomiast Canon BJC - 5500 wydaje sie rozsadna propozycja
pod wzgledem serwisu, ceny... tak podaje sklep, w ktorym zamierzam kupic
ale nikt nie moze mi odpowiedziec na pytanie jak wyglada wydruk
np. fotografii i grafiki kolorowej, producent podaje:
rozdzielczosc - czarna: 360x360 dpi - 720x360 dpi z wygładzaniem, kolor:
360x360 dpi

Chociaz plakatu A2 nikt z bliska nie oglada, ale dobrze miec zapas w
rozdzielczosci,
gdyby trafil sie wymagajacy klient....

Czy ktos z grupowiczow mial do czynienia z tymi drukarkami....
Dziekuje za wszelkie opinie

Robert