Maly dysk wielka sprawa !

Autor: Łukasz Wesołowski (lukasz12_at_go2.pl)
Data: Mon 24 Apr 2000 - 22:57:32 MET DST

Czesc ! Mam cholernie zle wiesci.Przed 3 godzinami padl mi dysk po upadku z
wysokosci okolo 1 m na dosc twarda podloge.Jakims cudem chodzi ale
straszliwie powoli.Podejrzewam ze jedyne szczescie to to ze moge z niego
cokolwiek odczytac.Naprawa mechaniki nie wchodzi raczej w gre (zgadlem ?)
Niestety w zwiazku z zaistniala sytuacja musze kupic cos nowego.CO mi
poradzicie w rozsadych rozmiarach (tj. okolo 15 gb).Moze uda sie zdobyc
mechanike do tego i uzywac jako dysk zapasowy.Tak czy inaczej jesli ktos wie
jaki dysk kupic albo ma taki dysk z zepsuta elektronika i chce sprzedac
niech
pisze.Nie moge skorzystac z grupy z oczywistych wzgledow tj. tego ze nic sie
nie da odpalic.Moj adres to lukasz12_at_go2.pl
PS. Model dysku to Caviar 33200.Chyba z poczatku 1998 roku.