Re: Bezplatne komputery daja w Austrii

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Mon 24 Apr 2000 - 16:36:34 MET DST

"Marcin Folek" <kelof_at_home.com> wrote in message news:3900B5FC.FBC4BFE3_at_home.com...
> bezplatny? co rozumiesz przez bezplatny? kiepski transfer? limit czasu
> polaczenia? o tonach reklam i spamu nie wspominajac.. wielkie dzieki za
> taki pseudo bezplatny internet... jak ktos mysli powaznie o korzystaniu
> z netu ma w wielkim powazaniu wszystko co ma w nazwie "bezplatne"... w
> koncu to nie jest wielki majatek wydac 40$ miesiecznie na 2mbit lacze
> przez kablowke, a "normalne" konto dial-up mozna miec juz za 10-15$..
> wiec na co komu inet za friko???

Widzę, że kolega na siłę usprawiedliwia przed sobą samym wydatek
miesięczny za komercyjny internet... A tymczasem internet za friko
ma b. dobry transfer, nie ma reklam i nie ma limitów połączeń...
A zwłaszcza wydawanie $40 za dostęp przez kablówkę dzielony ze
wszystkimi sąsiadami z osiedla (więc z 2 mbit robi się czasem 20kbit :-)
przy cenach dedykowanych linii cyfrowych (DSL) tego samego rzędu,
gdzie łącze masz tylko dla siebie jest moim skromnym zdaniem nieco
kontrowersyjnym pomysłem... No ale nie każdy ma dostęp do DSL.

Polecam Ci więc Marcinie zainteresowanie się ofertą firmy
http://www.freedsl.com (darmowy dostęp DSL i przy odrobinie wysiłku
wraz z darmowym modemem DSL) oraz http://www.freexdsl.com/ gdzie
DSL dostęp jest zupełnie darmowy (czytaj: bez reklam) wraz z instalacją
linii DSL w Twoim domu i kartą sieciową w Twoim komputerze. Jedyny
"haczyk" to umowa na pięć lat obłożona opłatą za jej zerwanie ($500),
ale po roku używania normalnego serwisu (kablowego lub komercyjnego DSL
po $40 miesięcznie) i tak jesteś na czysto i ryzyko że przyjdzie Ci te
$500 zaplacić staje się bez znaczenia... Zwłaszcza gdy ktoś ma dom
i nie będzie się w ciągu najbliższych pięciu lat nigdzie przeprowadzał :-)