Re: Bezplatne komputery daja w Austrii

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Mon 24 Apr 2000 - 16:13:54 MET DST

"dzieciol" <pstry_at_puszcza.net> wrote in message news:39038ADF.31C3466B_at_puszcza.net...

> No to lopata:
>
> polecam bo znam: bluelight, World Spy /w takiej kolejnosci/,
> tu reklam nie ma!

Jeśli twierdzisz, że www.bluelight.com reklam nie pokazuje
to powiedz mi dlaczego każą cokolwiek ściągać z sieci
i dlaczego piszą, że nie suportują na razie komputerów Mac?
Program jaki trzeba ściągnąć z sieci zajmuje trzy floppy...
Co na nim jest jeśli nie banerek z reklamami?

Natomiast rzeczywiście www.WorldSpy.com nie ma banerka lecz
wciąż oczekują abym ściągnął software z sieci...
Czyżby ten software chodził w tle i monitorował moją aktywność?