Referat o modemach

Autor: Daniel Jaworski (danielj_at_poczta.fm)
Data: Mon 24 Apr 2000 - 16:37:22 MET DST

Pisze referat o temacie jak w temacie - tj. o: modemach i zasadach
przesylania informacji cyfrowej na odleglosc.
Bardzo prosze o podeslanie na priv jakichkolwiek informacji na ten temat
(_moga byc rowniez linki_).
Interesuja mnie zwlaszcza modemy od strony elektronicznej. (Nie jest to
chyba najszczesliwsze okreslenie, ale mam nadzieje ze wiecie o co mi
chodzi).

Z gory dziekuje!
Daniel
danielj_at_poczta.fm

P.S. Info moze byc po angielsku (choc wole w PL ;) ).