Re: Bezplatne komputery daja w Austrii

Autor: dzieciol (pstry_at_puszcza.net)
Data: Mon 24 Apr 2000 - 21:21:17 MET DST

Pszemol wrote:

> Je¶li twierdzisz, że www.bluelight.com reklam nie pokazuje
> to powiedz mi dlaczego każą cokolwiek ¶ciągać z sieci
> i dlaczego piszą, że nie suportują na razie komputerów Mac?
> Program jaki trzeba ¶ciągnąć z sieci zajmuje trzy floppy...
> Co na nim jest je¶li nie banerek z reklamami?

Dialer+program monitorujacy twe wedrowki po internecie
po to by przeslac ci swoja strone z reklamami, ktore moga
cie interesowac. Strona ta otworzy sie twoja przegladarka
ale mozesz ustawic swoja przegladarke na dowolna lub pusta.
Mozesz natychmiast wejsc gdzie indziej. Banerka nie ma!

> Natomiast rzeczywi¶cie www.WorldSpy.com nie ma banerka lecz
> wciąż oczekują abym ¶ciągnął software z sieci...
> Czyżby ten software chodził w tle i monitorował moją aktywno¶ć?

To samo co wyzej. Mysle, ze strony otwarcia nie nalezy zmieniac,
potrzymac kilka sekund bo cos mi sie wydaje, ze po ponad miesiacu
uzywania bluelight bez ich wejscia co ktorys raz zrzuca mnie na
numer zapasowy a tam transwer znacznie wolniejszy co sie przedtem
nigdy nie zdarzalo.

A ty nie traktuj spraw jak prawiczek, bo..darowanemu koniowi
nie zaglada sie w.. baner!