Re: intel 810

Autor: Grzegorz Mazur (nospam.gregu_at_gmx.net.nospam)
Data: Mon 24 Apr 2000 - 15:02:59 MET DST

josh wrote in message ...
>Jesli chodzi o tzw. integraty - to do niedawna uwazalem, ze sa nawet w
>porzadku, bo za mala cene otrzymujemy az 3 podzespoly (MB,SB,SVGA), ale
>teraz wiem, ze SZKODA PROCESORA, zeby sie meczyl z takim chlamem - takie
>rozwiazania sa dobre do biura.
>Taki integrat bedzie zawzsze chodzil duzo wolniej niz jak kupisz fajna
>(niekoniecznie droga) karte AGP z 3D.
>A te 4MB - same mowia za siebie. Lepiej kup Abita BF6+np.TNT2m64 z 32MB, do
>domu jak znalazl (oczywiscie do czasu).
>Jesli ktos uwaza, ze sie myle - to prosze o odzew na grupie, bo sam sobie
> [...]

Płyta cycuś! Piękna konstrukcja i chyba całkiem niezły wybór. Wątpliwości
miałbym jednak co do grafy - czytałem gdzieś, że M64 to nienajlepszy wybór.
TNT(2) to 128 bitowy procek, a M64 ma 64 bitowy dostęp do pamięci. W związku
z tym transfery są kiepskie. Już chyba lepiej kupić TNT2 jakiejś
pośledniejszej firmy - powinno wyjść niewiele drożej (mam nadzieję ;-)))

>Dodam jedynie, ze wraz z celeronem 500 kupilem za 200zl plyte na VIA
>BXToo+SIS AGP+muzyczna i nie jestem z niej zadowolony jako srednio
>wymagajacy uzytkownik, dlatego przesiadam sie na to, o czym pisalem.

I gratuluję! Też bym zrezygnował z czegoś takiego. Mówią, że jak wszystko
jest w jednym, to tak naprawdę nie ma się nic...

--
====
Grzegorz Mazur