Odp: intel 810

Autor: josh (pljosh_at_yahoo.com)
Data: Sun 23 Apr 2000 - 21:20:24 MET DST

Jesli chodzi o tzw. integraty - to do niedawna uwazalem, ze sa nawet w
porzadku, bo za mala cene otrzymujemy az 3 podzespoly (MB,SB,SVGA), ale
teraz wiem, ze SZKODA PROCESORA, zeby sie meczyl z takim chlamem - takie
rozwiazania sa dobre do biura.
Taki integrat bedzie zawzsze chodzil duzo wolniej niz jak kupisz fajna
(niekoniecznie droga) karte AGP z 3D.
A te 4MB - same mowia za siebie. Lepiej kup Abita BF6+np.TNT2m64 z 32MB, do
domu jak znalazl (oczywiscie do czasu).
Jesli ktos uwaza, ze sie myle - to prosze o odzew na grupie, bo sam sobie
chce kupic w/w karte i plyte.
Dodam jedynie, ze wraz z celeronem 500 kupilem za 200zl plyte na VIA
BXToo+SIS AGP+muzyczna i nie jestem z niej zadowolony jako srednio
wymagajacy uzytkownik, dlatego przesiadam sie na to, o czym pisalem.