Re: W jaki sposob nagrac dane i audio na jednej plycie?

Autor: Grzegorz Mazur (nospam.gregu_at_gmx.net.nospam)
Data: Mon 24 Apr 2000 - 14:53:32 MET DST

== Leszek == wrote in message ...
>są
>
>dziekuje za informacje. probowalem zrobic tak jak piszesz tzn. dwie
sesje...
>jednak dane+muzyka... powinienem sprobowac jeszcze muzyka+dane.

No to przecież nie ma szans działać! Odtwarzacz CD-Audio będzie widział
tylko dane, a CD-ROM oba...

>Wesolych i pogodnych swiat!

Były wesołe, ale z pogodą raczej kiepsko. Dzisiaj (poniedziałek) zaczęło się
trochę poprawiać...

A teraz mała ciekawostka:

Nagrałem niedawno CD Audio ze ścieżką CD Text. Niby nic specjalnego, ale jak
włożyłem ją do CD-ROMu i odpaliłem Windowego CD-Playera, to zaczął mieszać
ścieżki (tzn. początki, czasy...) Myślałem, że zchrzaniłem plik CUE, bo
pierwszy raz w życiu go pisałem, ale... wyłączyłem CD-Playera i nacisnąłem
Play na CD-ROMie - poszło bez problemów...
Czy ktoś może mi wytłumaczyć, dlaczego CD-Player wariuje jak jest ścieżka CD
Text??? Normalny odtwarzacz CD Audio wszystko robi OK, sam CD-ROM OK...
Znowu Microsoft???

Pozdroofka!

--
====