Odp: Odp: Odp: AMD Athlon - warto?

Autor: Scorpio (scorpio_at_polbox.com)
Data: Mon 24 Apr 2000 - 04:13:44 MET DST

Użytkownik Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:slrn8g6g13.mt.joshua_at_powercomp.home...

> Zapraszam na pl.rec.gry.komputerowe...

Gry komputerowe zabardzo mnie nie pociagaja, a nie widze sensu dyskutowac z
ludzmi ktorzy czytaja (O zgrozo !!!!!!!!!)CDAction i inne szmatlawce.

> I płytę na niepewnym chipsecie. Wybacz, ale póki co płyty pod Athlona są
> cieniutkie w porównaniu z tymi na BX...

Plyty na Irongate pod zadnym wzgledem nie ustepuja BX-owi. Generalnie licza
sie 2 sprawy: stabilnosc i wydajnosc. Jezeli chodzi o sabilnosc to mialem
kumpla ktory przsiadl sie z Abita BX6 i cel333, na Gigabyte 7IX i A500,
skomentowal to tak:" jak mialem celerona to przynajmiej raz w tygodniu byl
zwis, teraz mam AMD od miesiaca i jeszcze ani razu sie nie zawiesil",wiem ze
jeden przyklad nie ustala regoly, ale mimo wszystko chyba o czyms swiadczy
(a propos zobacz sobie ile jest postow typu: "Abit BE6 - problem"). A jesli
chodzi o wydajnosc to sa porownywalne i co najwazniejsze caly czas soft jest
ulepszany, ostatnio Nvidia wypuscila sterowniki, ktore zwiekszaja ilosc fps
w Q3 z 50 na 70 !!,a P3 + BX z 52 na 53 !!!.

> blablabla... a świstak zawija w te sreberka :)

Nie wiem do konca czy to nie jest mit, ale kilka takich wiadomosci juz
slyszalem(w tym jedna od sprzedawcy komputerow)

> Po pierwsze: nie jest to prawda - bo to, czy procesor będzie P3-550 czy
> P3-650 itp. zależy od tego, na co aktualnie jest popyt. Myślisz, że
> otwierają obudowę fc-pga i wsadzają tam odpowiedni tranzystor? :)

Skoro potrafia tam wsadzic kilkanascie milionow tranzystorow to ten jeden
chyba nie zrobi roznicy.

> Tak się składa, że nikt nie odmawia przyjęcia procesora do reklamacji...
po
> prostu nie jesteś w stanie stwierdzić, co spowodowało uszkodzenie. Nawet,
> gdyby istniał ten "przepalający się tranzystor", to musieliby Ci
udowodnić,
> że nie był on przepalony, gdy kupowałeś procesor.

Taaaak, a gosc przyszdl po miesiacu i powiedzial im, ze procesor nie dzialal
od momentu zakupu...