Odp: Blagam POMOCY !!!!!!!

Autor: PawelG (pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl)
Data: Fri 21 Apr 2000 - 13:28:36 MET DST

Użytkownik Mac <marcing_at_primar.medianet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8dp4u4$5et$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Jest jeden super programik Tiramisu, naprawdę genialny, korzystałem z
niego
> przy nt (ale jest tez na linuze) tam gdzie norton nic nie dawal (reperacja
> odzysk) tiramizu odzyskal ponad 30 %, po przeformatowaniu dysku odzyskał
> 95% danych! chyba nieźle?, program jest dość drogi ale.... moze ktoś
> porzyczy? ;-)
> Napisz na priva a ja sprawdze jak zachowuje sie pod linuza
>
> wesolych swiat!
>
> pozdr,
> marcin

Do linuksa jest Tiramisu for Linux ( chyba nie spotkalem ) ale jest do Fat32
, Fat 16 , Fat NTFS , ZIP i Novell - tak ze nalezy uzyc Tiramisu tylko w
konkretnej wersji ( w zaleznosci od Fat ) - inaczej Tiramisu bedzie pracowal
dobre kilka godzin by odzyskac same smieci. Oczywiscie operacja odzyskiwania
jest tez czasochlonna ale w moim przypadku odzyskalem 100% danych .
Pozdowka

--
          Pawel Galazka
pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl