Re: Blagam POMOCY !!!!!!!

Autor: Mac (marcing_at_primar.medianet.pl)
Data: Fri 21 Apr 2000 - 10:53:04 MET DST

Jest jeden super programik Tiramisu, naprawdę genialny, korzystałem z niego
przy nt (ale jest tez na linuze) tam gdzie norton nic nie dawal (reperacja i
odzysk) tiramizu odzyskal ponad 30 %, po przeformatowaniu dysku odzyskał
95% danych! chyba nieźle?, program jest dość drogi ale.... moze ktoś
porzyczy? ;-)
Napisz na priva a ja sprawdze jak zachowuje sie pod linuza

wesolych swiat!

pozdr,
marcin

Użytkownik Pawel Nowak <spider_at_bbs.chip.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8dnt6r$3hd$1_at_sunsite.icm.edu.pl...