Blagam POMOCY !!!!!!!

Autor: Pawel Nowak (spider_at_bbs.chip.pl)
Data: Thu 20 Apr 2000 - 23:36:01 MET DST

Czesc !!!

    Od razu przepraszam za crossposta, prosze o wyrozumialosc, zalezy mi na
szybkiej odpowiedzi, problem jest naprawde powazny.
    Moj brat przeinstalowywal windowsa i wszystkie "wazne dane przegral na
partycje linuxowa (ext2) w skutek nie uwagi pozniej skasowal wszystkie
partycje na dysku :(((, zrobil partycje windowsowa i zainstalowal windowsa.
Chodzi mi o odzyskanie skopiowanych na ext2 danych. Stworzona partycja
windowsowa jest mniejsza niz poprzednia wiec nie powinna byla zachaczyc o
stare linuxowe.
    Czy jest jakas mozliwosc odzyskania tych danych nie placac ciezkich
tysiecy jakiejs firmie !??!? to naprawde WAZNE !!!
I napewno mozliwe. Nie byly tam zalozone zadne nowe partycje dane wiec tam
sa jak tylko fata przekonac ze tam jest partycja, jak znalezc jej pocztek ?
    To napewno nie jest latwe, ale blagam, podajcie jakies wskazowki, jak
zaczac, moze ktos moze podeslac jakis soft ?
BLAGAM !!!

z powazaniem
Pawel Nowak