PISKI PLYTY GLOWNEJ

Autor: Bartosz Glowacki (bartol_at_Jan.mat.uni.torun.pl)
Data: Fri 21 Apr 2000 - 09:55:15 MET DST

 czesc.
 no to po kolei . koles mial plyte glowna soyo na BX.
 wszystko chodzilo OK poki nie zachcialo mu sie zmienic obudowy.
 a okazja sie nadarzyla, bo ja chcialem ja odkupic.
 no i koles kupil. super. przelozyl caly sprzet do nowej obudowy
 i nic. czarny monitor i tylko dzwiek na speakerze.
 w nieskonczonosc powtarzajacy sie na zmiane krotkie dzwieki
 wysokie i niskie. i tak w nieskonczonosc...
 nic. dociskalismy wszystko. wyjmowalismy i tak dalej i nic.
 no wiec podlaczylismy stary zasilacz ze starej obudowy..
 i to samo....(a przeciez dawniej z ta obudowa wszystko chodzilo ok).
 no wiec odlozylismy sprawe do nastepnego dnia.
 ja przyjechalem z nowa plyta glowna (moja) coby wybadac czy jakis
 procesor czy cos u niego nie padlo.
 i o dziwo ....moja plyta z jego pamiecia tak samo sie zachowywala
 jak jego. ale gdy spowrotem wsadzil swoja do swojej plyty to poszlo.
 czyli sytucja jak dzien wczesniej a tym razem na ekranie juz sie
 system odpala...jednak....dzwien speakera wciaz obecny....ciagle piszczy.
 choc system dziala.....no trudno....zlozyl bo juz nie mial cierpliwosci..
 ....a teraz znowu dziwo....moja plyta zaczyna piszczec....tak samo...
 .....i nic...czarny monitor i nic..stoi i piszczy...dobra sie wkurzylem
 i wzielem sprzet do mojego domu...tam pokombinuje....i co???
 ... u mnie w domu zadzialalo..i nic nie piszczalo.....
 .. a wzielem stara obudowe tego goscia.....

 moze ktos wie w takim razie jak to wyjasnic..
 i czy ciagle (bo koles tak do dzisiaj ma) dzwieki wydobywane
 przez speakera w czasie pracy ... (naprzemian krotki wysoki i niski
 dzwiek) nie informuja o jakiejs awarii i czy nie przeszkadzaja
 w pracy...bo koles caly czas uzywa tego komputera....
 czy cos sie nie uszkodzi????
 jakby ktos mial jakies sugestie..to please..piszcie..

 bartol

 bartol_at_mat.uni.torun.pl