Re: PISKI PLYTY GLOWNEJ

Autor: Quick (jacekst_at_polbox.com)
Data: Fri 21 Apr 2000 - 20:06:27 MET DST

Jak zrozumiałem na starej obudowie (zasilaczu)
jest ok. Jak podłączy do nowej obudowy (zasilacza)
zaczyna sie koncert ? Jesli tak to zasilacz wychodzi
kturymś z napięć zbyt wysoko np.zamiast 12 V jest 14 lub
wiecej Volt.
Płyta alarmuje bo jest przeciążona.
Quick

<8dp1h3$mvo$1_at_ultra60.mat.uni.torun.pl>...