Odp: HiS a modem komputerowy

Autor: Miłosza Jańczyka (mjanczyk_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 22 Apr 2000 - 23:20:52 MET DST

Chciałem powiedzieć że jestem użytkownikiem HiS-a i nie masz się co martwić.
telekomunikacja wpadła na "genialny" pomysł.
Otóż w miastach gdzie jest dostęp do tego użądzenia zostały postawione
całkiem nowe centrale a więc nie ma możliwości żeby głos mieszał się z
danymi.
mjanczyk_at_poczta.onet.pl

Użytkownik Hans1 <hans1_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:k0RL4.25295$hK2.497340_at_news.tpnet.pl...