Re: Wiadomo ze PC jest lepszy od Amigi i zkonczmy te glupie dyskusje

Autor: Wojtek Piszczek (pharaoh_at_polbox.com)
Data: Wed 19 Apr 2000 - 16:03:50 MET DST

"Mr. Free" wrote:
> Co rozumiesz pod pojeciem plynny scrolling? Na kazdym kompie mozesz
> przesuwac obraz po 1 pikselu i zaleznie od jego predkosci bedzie wolno
> albo szybko ale plynnie. =

Problem w tym, aby bylo szybko i p=B3ynnie. Za czas=F3w 386 by=B3o albo
jedno, albo drugie :-)

> Pamietam jak pare lat temu prowadzilem
> prywatna wojne z kumplem amigowcem i pokazalem mu demko Second
> Reality. Biedakowi sczeka opadla i nie byl w stanie mi pokazac na
> amisi nic porownywalnego a mial wszystkie najlepsze demka. =

Jedyne co Second Reality mia=B3o dobre, to d=BCwi=EAk w stereo - na
Gravisie zabija=B3o :-) Ale z kolei mnie osobi=B6cie zabi=B3o na Amidze
jedno demko (bodaj=BFe Kefrens=F3w) w kt=F3rym na ekranie animowane
by=B3o co=B6 oko=B3o 20 tys pixeli w 3D (p=B3ynnie). =

> A jaka byla
> jego reakcja jak zobaczyl Commanche'a? Taka sama. A Comanche przeciez
> teraz wyglada tragicznie! A i tak na amige nie ma podobnej gry. Powod?
> Amiga byla za slaba. A 386 DX/40 nie...
> Ale dosc tego sporu. Zakonczyl on sie pare lat temu i teraz zadna
> reanimacja amisi nie pomoze.

To jest raczej pewne, chocia=BF czasami =BFa=B3uj=EA.

-- =

Wojtek Piszczek