Re: Procesor - grzejnik!

Autor: Cyber (cyber_at_post.pl)
Data: Wed 19 Apr 2000 - 12:16:30 MET DST

A ja jestem pewien ze pierwszym procesorem Pentium byl 50 Mhz - sam go
jeszcze posiadam byl wyprodukowany na rynek USA, ponadto istnialy tez 80 Mhz
i tez tylko w USA :)))

A co do tego goracego procka to spróbuj przestawiac zworki od 120 w góre i
sprawdzaj jak sie grzeje :)

Serwisuje PC i mialem klienta który przyszedl z K5 100Mhz - bo mu sie
zawieszal (komputer byl kupiony w liczacym sie w naszym miescie Sklepie
Komputerowym. Zdziwilem sie tylko czemu ktos nie przyczepil wiatraka na
procesor :). (zrywalem 4-letnie plomby!). Teraz ten procesor pracuje max
75Mhz i z Wiatrakiem (duuuzym:).

--
                                        CYBER
                                     cyber_at_pf.pl