PIII-600. Czy sie spali???

Autor: Mr. Free (mr_free_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 19 Apr 2000 - 12:19:29 MET DST

Mam w tej chwili PII-350 na plycie Gigabyte GA-6BA. Proc bardzo mi sie
grzal ze standardowym radiatorem i wiatraczkiem, kupilem wiec potezny
radiator z dwoma wiatraczkami w nadziei ze cos to da. Dalo, ale
niewiele. W porywach proc dojezdza mi do 50 stopni a zazwyczaj jest
41-45. I teraz pojawia sie problem, bo chce go wymienic na PIII-600
ktory z pewnoscia sie bardziej grzeje. A skoro 350'ka osiaga 50 stopni
to przeciez 600'etke mi szlag odrazu trafi...

Co moze byc przyczyna? A moze po prostu czujnik temepratury mam
walniety? Jakie wy macie temperatury procow?