Re: Procesor - grzejnik!

Autor: Pawel Topa (topa_at_icsr.agh.edu.pl)
Data: Wed 19 Apr 2000 - 11:37:23 MET DST

Czesc!

> pierwszy?? pierwszy byl pentium 60, sporo, sporo wczesniej.. no chyba ze to
> 166mmx to fakt, on jako mmx byl pierwszy
Nie mmx zwykly, chodzilo mi to ze to nie zadne MMX, Pentium Pro czy
Pentium II to Pentium z tej serii co P75.

> dosc kiepski wentylator :)
> a moze napiecie masz ustawione na za wysokie zupelnie niepotrzebnie?
Na plycie jest zdaje sie 3.3 V. Poprzedni procesor P75 nie narzekal.

> a moze proc szlifowany np133?
No wlasnie tego nie wiem bo na wiezchu przyklejony jest radiator, wiec
nie moge oczytac co jest napisane na wierzchu. Od spodu jest napisane
IPP, w tym samym miejscu P75 ma napisane I75.

Gosc od ktorego to kupilem napisal ze ten procesor chodzil u niego na
180 Mhz.

Pozdrawiam
Pawel Topa