Re: Elsa Erazor III Pro (TNT2 Pro) - jakie sterowniki?

Autor: Henry(k) (henrico_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 19 Apr 2000 - 11:00:14 MET DST

Witam.

U siebie próbowałem Fachmany, ale część gier zgłupiała
(padły procedury czasowe, lub wręcz bardzo błędne
(czytaj: brak) wyświetlanie w SpecOps). Teraz jadę na najnowszych
sterach Elsy i nie narzekam. Najnowsze Detonatory
są optymalizowane pod GeForce więc raczej nie będą
odpowiednie jeśli chodzi o szybkość.

Pozdrowionka
Henry(k)

Wagus napisał(a) w wiadomości: <1F1L4.14737$hK2.294499_at_news.tpnet.pl>...