Elsa Erazor III Pro (TNT2 Pro) - jakie sterowniki?

Autor: Wagus (wagus_at_ae.katowice.pl)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 20:17:33 MET DST

Witam,

Dopiero niedawno wkroczyłem w świat kart opartych na chipsetach NVidii i mam
niemały problem - wszędzie mówi się o Fachmanach i Detonatorach, a ja jak na
razie używam najnowszych sterowników ze strony Elsy (z 04.II.2000
v4.12.01.0112-0010). Jakie sterowniki zapewnią najlepszą wydajność i jakość
obrazu? I w jakiej wersji? Czy przesiadając się na Fachmany lub Detonatory
stracę możliwości konfiguracji, jakie mam teraz przy sterach Elsy? A jak
jest z poprawną pracą poszczególnych sterowników w grach? Jak do tej pory
mam problemy z "Shadow Man'em"... Aha, karta hula na Celeronie 366_at_550
i 128 MB SDRAMu.

Zdrówka,

--
# Waguś