Re: Aktywna Partycja

Autor: Krzyss (krzyss_at_eurintrade.com.pl)
Data: Wed 19 Apr 2000 - 10:08:55 MET DST

Roger wrote:

> "Krzyss" <krzyss_at_eurintrade.com.pl> wrote in message
>
> Zaraz. To znaczy, ze nie miales tam zadnego systemu operacyjnego?
> Skad wiesz, ze trzeba ja sformatowac? Moze wlasnie trzeba postawic na niej
> jakis OS.
> Probowales odpalic kompa z dyskietki lub podlaczyc do innego kompa?
>
> Roger

Juz wsio jest oki podpiolem pod innego kompa
A systemu sie nie dalo na nim postawic bo mi DOS pisal blad odczytu z
dysku

Nie wiem co sie stalo ale jak odpalilem hdd na innym kompie pod winda i
uruchomilem na nim fdiska to sie okazalo ze partycja wcale nie zostala
aktywowana (cos sie musialo z fdiskiem powalic)

WAZNE ZE ODZYSKALEM DANE :)))))))

pozdro
krzyss vel Qkill

ps. partycje zalozylem od nowa juz aktywna :)))