Re: Skaner SCSI - trzeba resetować?

Autor: Wlodzimierz Macewicz (w.macewicz_at_ia.pw.edu.pl)
Data: Wed 19 Apr 2000 - 08:21:04 MET DST

Użytkownik "Wojciech Grobel" <wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:8dimso$hgk$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> Witam
>
> Już się jakiś czas nad kupnem skanera zastanawiam i ciągle jakieś
> wątpliwości :(. Ale do rzeczy. Do kontrolera SCSI mam podłączoną
> nagrywarkę. Zaterminowana jest więc nagrywarka i sam kontroler. Kiedy
> podłączę skaner do zewnętrznego gniazda kontrolera, to odterminuję
> kontroler i zaterminuję ten skaner. No właśnie, czy terminatory działają
> niezależnie od tego, czy urządzenie jest włączone? Z nagrywarką nie mam

tak terminator ,,jest wazny'' (jest to opornik) bez wzgledu na to czy
urzadzenie jest wlaczone czy nie.
ale przewaznie stan tego co wisi na kablu jest sprawdzany przy starcie
komputera (biosa SCSI), tak ze
jesli wlaczysz maszyne przy WYLACZONYM skanerze, to moze okazac sie ze nie
da sie do niego dobrac,
trzeba wlaczyc skaner i ponownie zrestartowac maszyne

WM