Odp: Skaner SCSI - trzeba resetować?

Autor: Jacek Kauch (jacek.kauch_at_perfekt.pl)
Data: Thu 20 Apr 2000 - 11:37:24 MET DST

Użytkownik Wlodzimierz Macewicz <w.macewicz_at_ia.pw.edu.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:8djivs$d48$1_at_sunsite.icm.edu.pl...

> Użytkownik "Wojciech Grobel" <wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał w
> wiadomości news:8dimso$hgk$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...

> tak terminator ,,jest wazny'' (jest to opornik) bez wzgledu na to czy
> urzadzenie jest wlaczone czy nie.
> ale przewaznie stan tego co wisi na kablu jest sprawdzany przy starcie
> komputera (biosa SCSI), tak ze
> jesli wlaczysz maszyne przy WYLACZONYM skanerze, to moze okazac sie ze nie
> da sie do niego dobrac,
> trzeba wlaczyc skaner i ponownie zrestartowac maszyne

Co do tego to nie zgodze sie. SCSI jest kontorlowana przy restarcie, przy
uruchamianiu windows oraz przez kazdy program ktory to potrafi. Np. nero 9do
wypalania CD. Wystarczy odswierzyc w Moim komputerze/device manager zasoby a
skaner powienien sie pojawic. Sprawdzone na Astra 1220 z wlasny SCSI i
aha2940UW.

pzdr
JK