Re: Elsa Erazor III Pro (TNT2 Pro) - jakie sterowniki?

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 21:12:21 MET DST

> v4.12.01.0112-0010). Jakie sterowniki zapewnią najlepszą wydajność i
jakość
> obrazu? I w jakiej wersji? Czy przesiadając się na Fachmany lub Detonatory
> stracę możliwości konfiguracji, jakie mam teraz przy sterach Elsy? A jak
> jest z poprawną pracą poszczególnych sterowników w grach? Jak do tej pory
> mam problemy z "Shadow Man'em"... Aha, karta hula na Celeronie 366_at_550
> i 128 MB SDRAMu.

Referencyjne sterowniki nVidii (detonatory) najczesciej zapewniaja lepsza
wydajnosc
(nie jest to zelazna regula) oraz czesciej sa "na czasie". Producenci kart
bazujac na
nich wypuszczaja swoje drivery i dodaja obsluge "bajerow" specyficznych dla
ich karty (np. panel LCD, tv out/in, itp.).
Najlepiej sprawdz sam i sie przekonaj, bo nikt Ci nie opisze jak bedzie
to u Ciebie dzialac:
Ostatnie beta detonatory to 5.14 (b. dobre) albo oficjalne 3.68 (takie
sobie).
U niektorych najlepiej dzialaja fachmany 1.2 (mix detonatorow 2.17 i 2.40 +
pare wpisow do rejestru) ale wtedy moga niepoprawnie chodzic ostatnie tytuly
jak NFS 5.
Do optymalnych ustawien detonatorow warto przeczytac artykul
http://www.tweak3d.net/tweak/geforce/
Traktuje on o GeForce ale wiekszosc tych porad mozna zastosowac do
wszystkich odmian TNT/TNT2
Sterownikow mozesz poszukac na
http://www.kaktus.punkt.pl/
http://www.pc.com.pl/