Re: Amoga itp

Autor: mahdi al-salim (mahdi_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 20:15:45 MET DST

 tolo_at_ct.com.pl (Tolo Pepper) napisał / wrote:

>Zadnemu wlascicielowi jedynie slusznego komputera klasy pEEcEE NIGDY
>zaden konkretny argument nie trafi do rozumu. Jedyne, co do was trafia,
>to reklamy zajmujace 99% kazdego magazynu komputerowego.

> zabieram pierwszy glos w tej
> dyskusji.nie jestem zwolennikiem pecetuff i uzywam ich z koniecznosci.podaj jakies rozsadne
> argumenty
> dlaczego amiga jest lepsza, to ci uwierze.

A po co? Mi nie chodzi o to, ze Amiga jest najlepsza, tylko o to, ze pEEcEE
jest nic nie warte. A ty chyba o tym wiesz, skoro nie jestes zwolennikiem.

> do tej pory to zrobiles z siebie wielkiego lamera

Nie lamera, tylko mocno ubawionego faceta (a moze babke :-)))

> (to okresleniewyszlo zdaje sie od amigantow...) nie majacego pojecia o czym pisze.

Juz tu komus tlumaczylem, ze slowo 'Lamer' jest starsze od Amigi, wiec nie moze pochodzic
od amigantow. Gwoli sprawiedliwosci dodam, ze nie pochodzi tez od pececantow :-))
Wywodzi sie ze sceny C-64... ktora ja akurat baaardzo dobrze znalem. I nie bylem na niej lamerem.
Nie bylem nawet w kasach srednich...