Ktory modem (zewnetrzny)?

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_yoyo.pl)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 20:15:49 MET DST

Witajcie.

Moj znajomy prosil mnie o pomoc w podjeciu decyzji dotyczacej zakupu modemu
ZEWNETRZNEGO. Niestety w temacie modemow nie jestem na biezaco i wlasnie
dlatego chcialem prosic Was o pomoc w wyborze, wszelkie sugestie i rady.
Zalozenia sa takie ze ma to byc modem DOBRZE dzialajacy na naszych liniach
telefonicznych (ma nie zrywac polaczen) i dobrze byloby zeby byl szybki.
Kwota jaka ma byc przeznaczona na zakup tego urzadzonka to okolo 500PLN.

Mam jeszcze jedna prosbe do posiadaczy/uzytkownikow modemow USR. Co o nich
sadzicie? Slyszalem ze podobno sa modele barzedziej i mniej udane. Czy to
prawda? Jezeli tak jest to ktory model polecacie?
Kiedys slyszalem same pochwaly pod adresem USR i dalem sie nabrac. Kupilem
model MessagePlus i okazalo sie ze ciagle rwie polaczenia, czesto
renegocjowal. Po jakims czasie sprzedalem go i przesiadlem sie na
wolniejszego Zoltrixa. Okazalo sie ze mimo iz jest wolnijeszy, dziala
znacznie stabilniej na mojej linii (a do tego byl kilkakrotnie tanszy). Co
sadzicie o tym przypadku?

Czekam na odpowiedzi.

3mcie sie
P.

 Odpowiadajac na ten list, usun ANTYSPAM z adresu.