Re: Amoga itp

Autor: Tolo Pepper (tolo_at_ct.com.pl)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 19:56:31 MET DST

>Podstawowa prawda wiary, dobrze znana w swiecie Amigi:
>Zadnemu wlascicielowi jedynie slusznego komputera klasy pEEcEE NIGDY
>zaden konkretny argument nie trafi do rozumu. Jedyne, co do was trafia,
>to reklamy zajmujace 99% kazdego magazynu komputerowego.

zabieram pierwszy glos w tej dyskusji.
nie jestem zwolennikiem pecetuff i uzywam ich z koniecznosci.
podaj jakies rozsadne argumenty dlaczego amiga jest lepsza, to ci
uwierze. do tej pory to zrobiles z siebie wielkiego lamera (to okreslenie
wyszlo zdaje sie od amigantow...) nie majacego pojecia o czym pisze.

tfuj tolo

tolo pepper/krzynka piwa ltd.
http://tolo.kesel.com.pl/
tolo_at_ct.com.pl