Re: Ktory modem (zewnetrzny)?

Autor: [ Fencer by \(s\)word ] (fencer_at_polbox.com)
Data: Wed 19 Apr 2000 - 15:56:49 MET DST

Użytkownik "PeterPan" <ANTYSPAMpeterpan_at_yoyo.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie.
>
> Moj znajomy prosil mnie o pomoc w podjeciu decyzji dotyczacej zakupu
modemu
> ZEWNETRZNEGO. Niestety w temacie modemow nie jestem na biezaco i wlasnie
> dlatego chcialem prosic Was o pomoc w wyborze, wszelkie sugestie i rady.
> Zalozenia sa takie ze ma to byc modem DOBRZE dzialajacy na naszych liniach
> telefonicznych (ma nie zrywac polaczen) i dobrze byloby zeby byl szybki.
> Kwota jaka ma byc przeznaczona na zakup tego urzadzonka to okolo 500PLN.
>
> Mam jeszcze jedna prosbe do posiadaczy/uzytkownikow modemow USR. Co o nich
> [...]
Używam ZOOM USB Model: 2985L (czyli LUCENT DSP): zakup California Computers
(via dealer) marzec 2000 . Cena netto ok. 350,00. Uważam, że jest godny
polecenia.Obsługuje Channel 2 (po flashu ściągniętym ze stron ZOOM'a tam
znajdziesz też program do obsługi CALL WAITING).Po więcej pisz na priv., a
najlepiej zajrzyj tu: www.california.com.pl i tu : www.zoomtel.com (szukaj
wśród modemów na Amerykę Płn.).

Pozdrówka
Irek Makowski