Re: Problem z Voodoo3

Autor: Pawel Ambrzykowski (ambrzyk_at_astercity.net)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 17:29:46 MET DST

> Zauważyłem że bios Voodoo jest "troszkę" wczesny : 1.00.02 , może to tego
> wina ? Skąd wziąć BIOS do V3 ?

Ja mam jeszcze wczesniejszy 1.00.01. To chyba nie to. Sprobuj te PCIe.
Nie mam lepszego pomyslu. Nie wiem co zrobic jezeli nie zainstaluje sie na
komputerze bez zadnych dodatkow. Musi zadzialac. Tym bardziej ze mowisz ze
wczesniej dzialala. A co zmieniales przed tym kiedy sie popsulo? Jezeli
nie zadziala na czystym komputerze to mozesz jeszcze sprobowac zamontowac te
Voodoo na innym i zobaczyc czy sie cos jej nie stalo. Ambrzyk