Aktywna Partycja

Autor: Krzyss (krzyss_at_eurintrade.com.pl)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 13:53:28 MET DST

Stalo sie :((( mialem HDD 14.6 Gb i jedna partycje ktora nie byla
aktywna mialem na niej okolo 1.2gb danych i najpierw zrobilem a potem
sie zastanowilem. Chcialem na niej postawic winde wiec wlaczylem fdisk i
uczynilem ja aktywna zrestartowalem kompa i sie okazalo ze trzeba ja
sformatowac :((( (system nie moze czytac z okreslonego urzadzenia)
Czy istnieje jakis sposob zeby odzyskac te dane ?? Moze jakims innym
programem do partycjonowania "Partition Magic" ????
prosze powiedzcie czy jest jeszcze jakas szansa na odzyskanie tych
danych ????

pozdrowienia

krzyss vel Qkill

ps. jezeli macie jakis program do tego to mi go przeslijcie lub dajcie
link :((((((