Re: Aktywna Partycja

Autor: trsr (trsr_at_ch.onet.pl)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 16:00:09 MET DST

>Stalo sie :((( mialem HDD 14.6 Gb i jedna partycje ktora nie byla
>aktywna mialem na niej okolo 1.2gb danych i najpierw zrobilem a potem
>sie zastanowilem. Chcialem na niej postawic winde wiec wlaczylem fdisk i
>uczynilem ja aktywna zrestartowalem kompa i sie okazalo ze trzeba ja
>sformatowac :((( (system nie moze czytac z okreslonego urzadzenia)
>Czy istnieje jakis sposob zeby odzyskac te dane ?? Moze jakims innym
>programem do partycjonowania "Partition Magic" ????
>prosze powiedzcie czy jest jeszcze jakas szansa na odzyskanie tych
>danych ????

przyczyna: pewnie fdisk zobaczyl twardziela jako 8 gigowy ... i dopasowal do
tego rozmiaru partycje.

szanse sa, ale nie wiem, co zrobil fdisk na Twoim hadeku...
Sprobuj potraktowac go vfs-em
jest na:
www.it.pw.edu.pl/~lysiak (przycisk STUFF)

przed zabawa poczytaj w instrukcji (na tejze stronie www) punkt pt:
'zniknely dyski'...

pozdrawiam