Odp: brak CD pod win

Autor: Sten (sten_at_tsk.pl)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 11:16:57 MET DST

> To nie to. Jesli instalacja jest robiona po zabootowaniu z dyskietki,
> to nic dziwnego, ze Winda nie widzi CD podczas pierwszego
> uruchomienia. Musisz zrobic Format c: /s, skopiowac na C:\ ster do CD
> i mscdex i napisac odp. configi, zeby po wystartowaniu z dysku byl
> widziany CD. dopiero wtedy instaluj Winde - Twoje klopoty sie skoncza,
> bo Winda przy pierwszym uruchomieniu po instalacji, konczac setup,
> korzysta jeszcze z "rzeczywistego" drivera CD. Jesli go nie znajdzie,
> to nie widzi kompaktu. KaPeWu?

Tyle razy juz instalowalem winde, ale pierwszy raz przeczytalem cos takiego.
Nawet jesli to co napisales jest konieczne to wystarczy uruchomic system z
dyskietki z obsluga CD-ROM, ewentualnie z plyty.

Raz mi tak poprostu zniknal CD z winzgrozy, okazalo sie, ze drugi kontroler
gdzies przepadl, cuda robilem, zeby go zainstalowac - pomogla instalka
windy.

Sprawdz Robert kontrolery, napisz blizej kiedy i jak to sie stalo (dzieje).

Aaa, a winda i tak powinna widziec CD nawet jak nie startujesz z obsluga CD,
bo wykrywa sprzet w czasie instalacji.

            Sten
       sten_at_tsk.pl